Borang Tempahan T-shirt Anti My Ex?!!!!

online counter

Followers

Sunday, April 3, 2011

Terima kasih 20 ribu fans Anti My Ex?!!!!

Alhamdulillah.. dah masuk dua puluh ribu lebih yang follow group Anti My Ex?!!!! ni. Time post ni dibuat seramai 20,960 people like group ni. Thanks a lot pada semua. Baru berkesempatan menulis dan mengucapkan terima kasih pada kalian yang menyokong selama ni. 

Usia pages mencecah 1 tahun 4 bulan dan lebih menarik usia blog Anti My Ex?!!!! mencecah setahun pada bulan ni. Kalau tidak kerana sokongan kalian pada group ni, kami tidak berada kat sini. (eceeh, ayat formal)

Terima kasih juga pada bekas-bekas admin yang telah membantu meneruskan perjuangan di AME. Walaupun mereka telah keluar dari admin tetapi masih tetap menyokong group ni. Thanks pada kak putri, yad, azri, asy dan lain-lain yang maybe terlupa nak sebut nama.



Buat lain-lain admin  fudhail, fire..fire..fire..fira gujiwa, zj, nana, chinta, m_a, yA dan KG teruskan perjuangan kita dalam group. Semoga bertambah-tambah ahli dan meriah group kita ini.

Thanks a lot korang, stay tune di AME kerana pelbagai aktiviti menarik akan dirancang buat korang semua especially our third gathering yang juga dalam tahun ini. InsyaAllah.

Sebarang teguran dan nasihat daripada semua fans amat kami hargai. Thanks..xoxo

Yang Benar,

0 cerewet:

Jom Kongsi Link Di Sini